HOME           FACEBOOK           PIXELISME PHOTOVIDEO           GALERI VIDEO           PEKEJ FOTOGRAFI           ABOUT US

Mar 18, 2011

Majlis Perkahwinan Mas&Hazimah (11-13March2011)

assalamualaikum. 
alhamdulillah , dapat gak aku job ye. ahha.
ni merupakan first time aku buat kerja nieyh.
lokasinya di Kampung Sawah Banting.
acara bermula pada hari jumaat dengan Akad Nikah di Masjid. haa, memang takot lahh kan.
bukannya apa, dah lah tak ada SpeedLight, hancur gambar ouhh.
memang betul lahh org kata , speedlight tu ibarat nyawa fotographer. chewwah!
kat bawah ni adalahh sikit gambar yang aku ambik.


gambar selepas akad Nikah:


hari kedua :
 (indonesia style)




(mat salleh style)




(amoi style. haha)



harap maaf , gambar pada hari pertama dan hari kedua memang hancur. tak ada speedlight kann. 
(chehh! alasan semua tu)
takpa , belajar dari kesilapan kann.


gambar dibawah ialah gambar pada hari ketiga.
boleh tahan lahh ;)









gambar outdoor di Pantai Kelanang Banting.






















orait. ni saja kot. lepas ni klu ada org jemput aku lagi , aku share lahh gambar yaa. insyaallah.
sapa sapa nak kahwin tu jemputlahh aku ye. ecehh!

2 comments:

  1. good job kawan!
    seriusly.. huuu..
    keep it up! nnti aku pggil ko je amek gmbar aku.. hehe

    ReplyDelete
  2. ohho. terima kasih latiffah.
    orait! insyaallah.

    ReplyDelete